رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة
اااااااااااااااه ظلمتك تصدق .. هههههههههههههه معلش لا في البستم يبقي تمام نفس كمية الهوا طبعا و كمان السوسته اعتقد هتعيش معاك لانها قصرت و لازم يا ريس تكون احسن من المصري ..تقبل اعتذاري يا ريس و سلملي علي الجثة اياها ..
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
|