عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-01, 10:46 PM   #7
memo2224
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية memo2224
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: محافظة المنيا
المشاركات: 303
معدل تقييم المستوى: 7
memo2224 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى memo2224
Wink رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
اااااااااااااااه ظلمتك تصدق .. هههههههههههههه معلش لا في البستم يبقي تمام نفس كمية الهوا طبعا و كمان السوسته اعتقد هتعيش معاك لانها قصرت و لازم يا ريس تكون احسن من المصري ..تقبل اعتذاري يا ريس و سلملي علي الجثة اياها ..
ولا يهمك يا كبير
وبلاش (الجثة دى) أحسن تتفهم غلط ونروح فى حديد ههههههههههههههه
تحياتى......................
memo2224 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس