اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك
اااااااااااااااه ظلمتك تصدق .. هههههههههههههه معلش لا في البستم يبقي تمام نفس كمية الهوا طبعا و كمان السوسته اعتقد هتعيش معاك لانها قصرت و لازم يا ريس تكون احسن من المصري ..تقبل اعتذاري يا ريس و سلملي علي الجثة اياها ..
|
ولا يهمك يا كبير
وبلاش (الجثة دى) أحسن تتفهم غلط ونروح فى حديد ههههههههههههههه
تحياتى......................