رد: فرصة لا تعوض لأهالي 6 أكتوبر والهرم والفيوم وفيصل
واقسم بالله لو معايا المبلغ دا كنت اخدتها منك
وامنية حياتي بجد اني اجيب مقبرة واوهبها للة سبحان وتعالي
ناس كتير جدا بتموت وبيحتاسو علي مكان الدفن
يارب حقق امنتيتي دي
وبالتوفيق لك
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
|