عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-02, 08:58 PM   #1
medo magdy
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10
medo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريق
افتراضي خلاص بححححح الناس طفشتتتتت

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جمعة مباركة عليكم وعلى الأمة الإسلامية

فين الناس ياجماعة

راحو فين
فين المشاركات والناس اللي بتعمل تعليقات
فين المواضيع الجميلة
فين الناس الجميلة
المنتدى فاضي خالصصص هووووو صحرااااا
فينكو يا ناسسس
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية
خط أخضر من حقى اﻹ‌قتراب أو التصوير
انا ضد المشير مبارك و التحرير
كان جس نبض كان بالونة اختبار
بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷ‌خبار
رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام
وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام
لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام
نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر
ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼ‌م
وفى القفص تعظيم سﻼ‌م حط عﻼ‌مة استفهام
انا مش هنسى مع اﻻ‌يام دى السلطة فى ايد النظام
medo magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس