خلاص بححححح الناس طفشتتتتت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جمعة مباركة عليكم وعلى الأمة الإسلامية
فين الناس ياجماعة
راحو فين
فين المشاركات والناس اللي بتعمل تعليقات
فين المواضيع الجميلة
فين الناس الجميلة
المنتدى فاضي خالصصص هووووو صحرااااا
فينكو يا ناسسس
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية
خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير
انا ضد المشير مبارك و التحرير
كان جس نبض كان بالونة اختبار
بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار
رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام
وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام
لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام
نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر
ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم
وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام
انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام
|