نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
نداء الى أدارة المنتدى انا عايز حقى وعايز رد أعتبار و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل و حسبى الله فى كل من ظلمنى و غلط فيا لأنى مش طفل و لا داخل مشترك فى منتدى حضانة أطفال المفروض كل اللى على المنتدى دا رجالة
وياما ناس نصحتنى أنى مشتركش فى المنتدى دا لكثرة السفهاء فيه بس أنا اللى غلطان و أستاهل أنى أشتركت فيه
وحرجع و أقول برضو حسبى الله و نعم الوكيل
أرجو من أدارة المنتدى المحترمة توقيف كل عضو سفيه عند حده و بما يرضى الله
أذا لم يرضينى حكمكم مضطر أخد حقى بنفسى ف المظلوم كالأسد الثائر لا يرى امامه
والموضوع كله يتلص فى اللينك دا
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=25066
أسف للأطالة
ومنتظر كل خير من الادارة المحترمة
وشكرا
__________________
الرماية رياضة العظماء
|