عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-02, 10:44 PM   #1
محمد أنور
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية محمد أنور
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 415
معدل تقييم المستوى: 10
محمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريق
افتراضي نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل

نداء الى أدارة المنتدى انا عايز حقى وعايز رد أعتبار و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل و حسبى الله فى كل من ظلمنى و غلط فيا لأنى مش طفل و لا داخل مشترك فى منتدى حضانة أطفال المفروض كل اللى على المنتدى دا رجالة
وياما ناس نصحتنى أنى مشتركش فى المنتدى دا لكثرة السفهاء فيه بس أنا اللى غلطان و أستاهل أنى أشتركت فيه
وحرجع و أقول برضو حسبى الله و نعم الوكيل
أرجو من أدارة المنتدى المحترمة توقيف كل عضو سفيه عند حده و بما يرضى الله
أذا لم يرضينى حكمكم مضطر أخد حقى بنفسى ف المظلوم كالأسد الثائر لا يرى امامه
والموضوع كله يتلص فى اللينك دا

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=25066
أسف للأطالة
ومنتظر كل خير من الادارة المحترمة
وشكرا
__________________
الرماية رياضة العظماء
محمد أنور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس