12-03-02, 10:48 PM
|
#2
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
1-حضرتك غلط فى الاستاذ محمد وفيق و هو فرد من الادارة المحترمين جداا !!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أنور
إذا نطق السفيه فلا تجبه, فخير من إجابته السكوت 
هذا يكفى
|
2-حضرتك مينفعش اسلوب التهديد دة !!!
3-حضرتك غلط فى اعضاء المنتدى بوصفهم بالسفهاء و حضانة اطفال !!!
مفتكرش ان دة اسلوب حضرتك تطلب حق بية وللاسف حضرتك اهدرت حقك بطريقة الكلام دة
و فى النهاية الرد من اختصاص الادارة
|
|
|