رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel
1-حضرتك غلط فى الاستاذ محمد وفيق و هو فرد من الادارة المحترمين جداا !!!
2-حضرتك مينفعش اسلوب التهديد دة !!!
3-حضرتك غلط فى اعضاء المنتدى بوصفهم بالسفهاء و حضانة اطفال !!!
مفتكرش ان دة اسلوب حضرتك تطلب حق بية وللاسف حضرتك اهدرت حقك بطريقة الكلام دة
و فى النهاية الرد من اختصاص الادارة
|
حضرتك من الادارة؟
__________________
الرماية رياضة العظماء
|