عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-02, 10:49 PM   #3
محمد أنور
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية محمد أنور
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 415
معدل تقييم المستوى: 10
محمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريق
افتراضي رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel مشاهدة المشاركة
1-حضرتك غلط فى الاستاذ محمد وفيق و هو فرد من الادارة المحترمين جداا !!!



2-حضرتك مينفعش اسلوب التهديد دة !!!


3-حضرتك غلط فى اعضاء المنتدى بوصفهم بالسفهاء و حضانة اطفال !!!

مفتكرش ان دة اسلوب حضرتك تطلب حق بية وللاسف حضرتك اهدرت حقك بطريقة الكلام دة
و فى النهاية الرد من اختصاص الادارة
حضرتك من الادارة؟
__________________
الرماية رياضة العظماء
محمد أنور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس