الموضوع
:
نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
عرض مشاركة واحدة
12-03-02, 10:51 PM
#
4
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
انا مش من الادارة انا مجرد عضو فى المنتدى
لكن المنتدى معمول عشان الاعضاء قبل الادارة و المفروض الاعضاء الى يحاولو يحافظة على المنتدى اكثر من الادارة
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel