اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
انا مش من الادارة انا مجرد عضو فى المنتدى
لكن المنتدى معمول عشان الاعضاء قبل الادارة و المفروض الاعضاء الى يحاولو يحافظة على المنتدى اكثر من الادارة
|
تعرفنى؟ شوفت منى غلط قبل كدا؟
طيب يا سيدى لا الأعضاء و لا الادارة حافظوا عالمنتدى بل بالعكس شوهوا صورته بالغلط و سوء الظن فى الناس و دا ينقل صورة وحشة داخل و خارج المنتدى
ينفع أحكم عليك من غير ما اتعامل معاك؟