عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-02, 10:54 PM   #6
محمد أنور
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية محمد أنور
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 415
معدل تقييم المستوى: 10
محمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريق
افتراضي رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
انا مش من الادارة انا مجرد عضو فى المنتدى

لكن المنتدى معمول عشان الاعضاء قبل الادارة و المفروض الاعضاء الى يحاولو يحافظة على المنتدى اكثر من الادارة
تعرفنى؟ شوفت منى غلط قبل كدا؟
طيب يا سيدى لا الأعضاء و لا الادارة حافظوا عالمنتدى بل بالعكس شوهوا صورته بالغلط و سوء الظن فى الناس و دا ينقل صورة وحشة داخل و خارج المنتدى
ينفع أحكم عليك من غير ما اتعامل معاك؟
__________________
الرماية رياضة العظماء
محمد أنور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس