اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
1-حضرتك غلط فى الاستاذ محمد وفيق و هو فرد من الادارة المحترمين جداا !!!
2-حضرتك مينفعش اسلوب التهديد دة !!!
3-حضرتك غلط فى اعضاء المنتدى بوصفهم بالسفهاء و حضانة اطفال !!!
مفتكرش ان دة اسلوب حضرتك تطلب حق بية وللاسف حضرتك اهدرت حقك بطريقة الكلام دة
و فى النهاية الرد من اختصاص الادارة
|
+++++++++++++++++++++++1
عيب كلامك ده يا محمد باشا