12-03-02, 10:57 PM
|
#7
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أنور
تعرفنى؟ شوفت منى غلط قبل كدا؟
طيب يا سيدى لا الأعضاء و لا الادارة حافظوا عالمنتدى بل بالعكس شوهوا صورته بالغلط و سوء الظن فى الناس و دا ينقل صورة وحشة داخل و خارج المنتدى
ينفع أحكم عليك من غير ما اتعامل معاك؟
|
حضرتك فعلا كان ليك حق و راجع الردود فى الموضوع الاصلى هتلاقينى كاتب كدة
بس للاسف حضرتك باسلوب الرد و التعدى على الاعضاء حضرتك بتهدر حقك لازم اسلوب الحديث يكون احسن من كدة
|
|
|