عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-02, 11:05 PM   #8
محمد أنور
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية محمد أنور
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 415
معدل تقييم المستوى: 10
محمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريق
افتراضي رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة

حضرتك فعلا كان ليك حق و راجع الردود فى الموضوع الاصلى هتلاقينى كاتب كدة

بس للاسف حضرتك باسلوب الرد و التعدى على الاعضاء حضرتك بتهدر حقك لازم اسلوب الحديث يكون احسن من كدة
أنا مغلطتش فى حد أنا بدافع عن نفسى بكل ذوق و أحترام
لأنى مش حقف أتفرج و انا بتهان كدا
دى مشكلة شعبنا كله بيروح مع التيار دون تحكيم العقل و مناقشة الأمور و المشاكل بعقلانية
كله عايز يعمل نفسه كبير و فاهم على حساب الناس
صح و لا كلامى غلط؟
هل يعقل الحكم على أنسان دون التعامل معاه؟ دون سماع دفاعه ضد ما وجهت اليه من اتهامات و ترهات ملهاش لازمة عشان خاطر اليكتريك و لا تفاهات؟
عيب يا جماعة والله دا احنا أكبر من كدا
__________________
الرماية رياضة العظماء
محمد أنور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس