اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
حضرتك فعلا كان ليك حق و راجع الردود فى الموضوع الاصلى هتلاقينى كاتب كدة
بس للاسف حضرتك باسلوب الرد و التعدى على الاعضاء حضرتك بتهدر حقك لازم اسلوب الحديث يكون احسن من كدة
|
أنا مغلطتش فى حد أنا بدافع عن نفسى بكل ذوق و أحترام
لأنى مش حقف أتفرج و انا بتهان كدا
دى مشكلة شعبنا كله بيروح مع التيار دون تحكيم العقل و مناقشة الأمور و المشاكل بعقلانية
كله عايز يعمل نفسه كبير و فاهم على حساب الناس
صح و لا كلامى غلط؟
هل يعقل الحكم على أنسان دون التعامل معاه؟ دون سماع دفاعه ضد ما وجهت اليه من اتهامات و ترهات ملهاش لازمة عشان خاطر اليكتريك و لا تفاهات؟
عيب يا جماعة والله دا احنا أكبر من كدا