12-03-02, 11:08 PM
|
#9
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
انا مش هقولك اكتر من دة ردى على ايجيبشن دستروير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
انا متاسف لتدخلى بس انتا الى غلطان و انتا الى روحت مش هو الى قالك تعالى
و اكيد الى فى المحل مش هتقلة محمد انور هينزلك فى ساعتها على الاسم !!!!
|
|
|
|