اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
انا مش هقولك اكتر من دة ردى على ايجيبشن دستروير
|
كلامك برضو فيه نوع من الاهانة ليا
يعنى ايه انت اللى غلطان؟
غلطان عشان مشى ورا كلامى
طيب و لما الاخ الفاضل اللى شتم دا غلط فيا ليه ما تصححلهوش غلطه؟
وليه بتدافع عنه كدا ؟