12-03-02, 11:18 PM
|
#11
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أنور
كلامك برضو فيه نوع من الاهانة ليا
يعنى ايه انت اللى غلطان؟
غلطان عشان مشى ورا كلامى
طيب و لما الاخ الفاضل اللى شتم دا غلط فيا ليه ما تصححلهوش غلطه؟
وليه بتدافع عنه كدا ؟
|
انا بقول هو غلطان عشان نزل لما انتا مردتش علية و انتا مغلطش لانك مقولتلهوش انزل و هقابلك او حاجة !!!!
انا معرفهوش اساسن بس هو بيرد باحترام و مغلطش ولا شتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|