رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
سيدي الفاضل/ ممكن تكلم أ/ محمد محمود من طاقم الإدارة . الراجل ده محترم جداً و حقاني و لو عندك مشكله أو ليك حق هيجيهولك. بس لي عندك عتاب انك عممت الكلام علي أعضاء المنتدي. الناس هنا محترمه جداً و بيتعاملوا مع بعض إخوات و بمنتهي الرقي. و مش معني ان لك تجربه سيئه مع حد هنا يبقي كل الناس اللي هنا سفهاء زي ما أنت قلت!!. ربنا يصلح لك الحال.
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|