اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
سيدي الفاضل/ ممكن تكلم أ/ محمد محمود من طاقم الإدارة . الراجل ده محترم جداً و حقاني و لو عندك مشكله أو ليك حق هيجيهولك. بس لي عندك عتاب انك عممت الكلام علي أعضاء المنتدي. الناس هنا محترمه جداً و بيتعاملوا مع بعض إخوات و بمنتهي الرقي. و مش معني ان لك تجربه سيئه مع حد هنا يبقي كل الناس اللي هنا سفهاء زي ما أنت قلت!!. ربنا يصلح لك الحال.
|
أنا عممت الكلام و قولت سفيه عالسفيه و كل من هو سفيه أكيد عارف نفسه
لكن الأخوة الاعضاء المحترمين على راسى من فوق يا عرابى باشا و حضرتك أولهم
وفعلا أذا انا غلطت أو حتى الناس سائت فيا الظن دا يعطى الحق للأعضاء أنهم يهنونى دون الرجوع ليا و مواجهتى بالأخ الكريم اللى عمل موضوع عليا و لم الناس و فضلوا يشوهوا صورتى دون مواجهتى بيه و دون سماع رأيى و كلامى؟