رد: نداء الى أدارة المنتدى المحترمة انا عايز حقى و أرجو منكم الحكم بيننا بالعدل
طبعاً لك الحق ان تدافع عن نفسك و تعرض وجهة نظرك. بس اسمع كلامي و كلم أ/ محمد محمود و أنا متأكد ان لو ليك أي مشكله أو حق هو هيعمل الصح.
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|