اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
طبعاً لك الحق ان تدافع عن نفسك و تعرض وجهة نظرك. بس اسمع كلامي و كلم أ/ محمد محمود و أنا متأكد ان لو ليك أي مشكله أو حق هو هيعمل الصح.
|
اتمنى وجوده من تلقاء نفسه و تصيحح الخطأ من غير دعوتى ليه و أنه يرد الأعتبار لكل مظلوم