اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
طبعاً لك الحق ان تدافع عن نفسك و تعرض وجهة نظرك. بس اسمع كلامي و كلم أ/ محمد محمود و أنا متأكد ان لو ليك أي مشكله أو حق هو هيعمل الصح.
|
أتمنى لو تدينى اللينك بتاع ملفه الشخصى و يبقى جزاك الله كل خير
وعلى فكرة انا عارف أن كل الناس اللى أتعاملت معايا حتدخل تقول فيا كلمة حق و كل خير
وظنى بالله كبير أنه مش حيضيع حقى
وأرجو من كل عضو أتعامل مع محمد أنور يدخل يقول و يشهد شهادة حق فى شخصية محمد أنور و تعامله معاه
وشكرا