رد: السلام عليكم ... عضو جديد و عندي إستفسار
اهلا وسهلا بك فى بلدك الثانى نشيلك فوق الرس
بلدنا الحمد لله امنه ولله الحمد الناس فاقت وبقت تخاف على بعض اما بالنسبه لسعر الخرطوش فكما تفضل صديقى انجل وبلغك هتلاقى كل طلباتك فى الاقسام المخصصه للمنتدى
واى استفسار انا تحت الامر
|