عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-07, 04:32 PM   #1
bekhet
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 407
معدل تقييم المستوى: 18
bekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيده
افتراضي بتحب تضرب بنمرة واحد ولا إثنين

بتحب تضرب بالنمرة واحد ولا إثنين موضوع للمناقشة
ياريت كل واحد يقول الى بيحب يضرب بية ويقول الأسباب ويسرد تجاربة مع العيارين ويقول إستخدم أنهى بندقية مع العيار الى ضرب بية لكى يستفيد الجميع
bekhet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس