رد: بتحب تضرب بنمرة واحد ولا إثنين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekhet
شاكر جدا لردك ونرجو لجميع الدخول وإبداء تجاربهم مع العيارين
ولكن ليا تعليق على ما أعتقد أن التل المجرى نمرة 2 فقط والسلفيا نمرة 1 فقط وكلامك يختلف مع ذلك
|
انا مقولتش ان فى سلافيا نمرة اتنين ومحدتش تل نمرة كام انا بس قولت انها متوسطة السرعة ومع ذلك فى تل نمرة واحد اما السلافيا معروف انها نمرة واحد فقد ومش محتاجة تحديد عيار لانها معروفة وشكرا للتعليق
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن
يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني
يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ
|