الموضوع
:
بتحب تضرب بنمرة واحد ولا إثنين
عرض مشاركة واحدة
12-03-07, 10:15 PM
#
19
قناص المنوفيه
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: المنوفيه
المشاركات: 767
معدل تقييم المستوى:
14
رد: بتحب تضرب بنمرة واحد ولا إثنين
مع احترامى لكل الاراء وهى معظمها صح طبعا
وده مجرد رأيى الشخصى ان النمره واحد ده بحس
انه لعبه من صغر حجم الرشه مع ان زمان اصطدت احلى
صيد بالرمسيس بس ده مجرد احساس
__________________
http://img855.imageshack.us/img855/3319/photo0202pn.jpg
قناص المنوفيه
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى قناص المنوفيه
زيارة موقع قناص المنوفيه المفضل
البحث عن كل مشاركات قناص المنوفيه