الموضوع: القمع
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-08, 08:22 AM   #6
abdella300
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية abdella300
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الاسكندرية ( حاليا دمياط )
المشاركات: 459
معدل تقييم المستوى: 8
abdella300 مستواه غير معروفabdella300 مستواه غير معروف
افتراضي رد: القمع

طيب والله كويسبس فيهم ناس محترمة وناس عايزين ضرب الشبشب ويكون قديم ومقطوع كمان عشان خسارة فيهم الجديد
__________________
سبحان الله وبحمده ******* سبحان الله العظيم
abdella300 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس