غير مقروء 10-10-29, 08:24 PM   #41
درويش51
صياد نشيط

درويش51 مستواه غير معروف
افتراضي رد: اول واحد اعملة صورة هوة طبعا الجنرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gelgel مشاهدة المشاركة
استازى العزيز جلجل كلك احترام واللة وانا منسيتش ارد على تعليقك السابق ولكن طلباتك صعبة اوى
هههههههه
بس انا عارف واحد ممكن يعملك اكتر من اللى انتة عايزة
ممكن يكون جانبك كمان
روح اقرب جامع وارفع ايدك وقول ياااااااااااارب بصدق وربنا انشاء اللة يستجيب ويشفيك
اللهم اشفى مرضانا ومرضى المسلمين امين امين
وبالنسبة للصور انا مستنى صور حضرتك

ونعم بالله...ما يقدر علي القدرة إلا ربنا سبحانه وتعالي........يااااااااااااارب بصدق.....أخي العزيز الأستاذ درويش51...ردك الأولاني جدد فيا الأمل...وخلاني صغرت 20 سنة...علي النقيض منه تماما...ردك الثاني...صحاني وفوقني علي الواقع المرير والمؤلم...وخلاني كبرت 30 سنة...أكثر الله من خيراتك مأجور طبعا ومشكور علي الدعاء لمرضي المسلمين...بس تعالي هنا وقول لي...ايه يشفيك دي...؟!...هوا أنا عندي حاجة لا سمح الله..؟!....دي حاجة بسيطة جدا يعني زي البرد كده والإنفلوانزا...وحتي بتروح لوحدها من غير علاج...عموما مشكور ما قصرت أخي العزيز... ما نابني بس غير إني صبغت شعري...وقليت قيمتي...مالهاش حل غير إني أحلق زيرو ...بسيطة...بكره يطلع من ثاني...ما حدش بيتعلم ببلاش...خالص تحياتي واحترامي للجميع...
على فكرة واللة واللة ا/جلجل انا نصف شعرى ابيض وكبير كمان فى السن بس عمرى ما صبغت ولا هاصبغ لية باة
لان ربنا عمل للانسان مراحل عمرية من يوم ميلادة وحتى يوم المنية ولابد ان يتقبل الانسان ذلك لاننا رضينا ام ابينا سنقبل فى النهاية
وعلى فكرة واللة الشباب شباب القلب يعنى انا عن نفسى بحس انى شاب فى العشرينات ومفيش فرق خالص مع انى كما قلت لحضرتك عمرى ما صبغت
سيدى جلجل انسى خالص موضوع السن والشعر وبص لقلبك هتلاقية شباب وابيض ودة واضح من ردودك
وبرجاء كما قلت مسبقا لسيادتك بقربك من اللة واللة لن يحزن قلبك ابدا
شاكر على مرور سيادتك
درويش51 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس