الموضوع: بندقية xm52
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 11:20 AM   #3
medozs
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية medozs
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 11
medozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريقmedozs في بداية الطريق
افتراضي رد: بندقية xm52

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan مشاهدة المشاركة
35 مشاهده ولا رد
فعلا الواحد هيعتزل قريبا
يا باشا حضرتك معروق بالموواضيع الهامه والمفيده والرائعه ومهما شكرناك مش هنوفيك حقك على مجهودك ومواضيعك وانت لو اعتزلت انا معتش هدخل ع المنتدى تانى
__________________
[SIZE="4"][CENTER]http://www10.0zz0.com/2011/11/10/11/390902438.jpg


أبــــو ديـــــاب
[/FONT]
medozs غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس