الموضوع
:
بندقية xm52
عرض مشاركة واحدة
12-03-13, 11:20 AM
#
4
medozs
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى:
11
رد: بندقية xm52
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan
35 مشاهده ولا رد
فعلا الواحد هيعتزل قريبا
يا باشا حضرتك معروق بالموواضيع الهامه والمفيده والرائعه ومهما شكرناك مش هنوفيك حقك على مجهودك ومواضيعك وانت لو اعتزلت انا معتش هدخل ع المنتدى تانى
__________________
[SIZE="4"][CENTER]
http://www10.0zz0.com/2011/11/10/11/390902438.jpg
أبــــو ديـــــاب
[/FONT]
medozs
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى medozs
البحث عن كل مشاركات medozs