الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 11:38 AM   #1
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
Angry مشكلة عويصة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اانا انبارح حبيت افك الرمسيس واغيرلها جلبة وسوستة المهم فكيتها وكله تمام غيرت الجلبة تمام جيت اغير السوستة لقيتها عفية اوى وكانت هتنطر مرتين فى وشى والحمد لله ربنا ستر المهم انا جيت فى الاخر لما زهقت روحت مركب السوستة االقديمة عادى وهنا المفاجاءة جيت اضرب بيها لقيت الهوا اللى طالع من الفوهة ضعيف اوى حطيت رش مصرى ( هدف مان ) ضرب عادى بس الرشة طالعة بتشحر بالعافية جيت اضرب باالرش التركى (ديابلو ) الرشة مبتطلعش اصلا قلت يمكن الرشة بايظة حاطيت غيرها برضو نفس المشكلة المهم انا عايز حد يرد عليا يقولى اعمل ايه فى المشكلة دى
وعايز حد يقولى على مكان يكون اتعامل معاه قبل كدة داخل اسكندرية اروح اغير عنده سوستة وهتتكلف كام تغير وهتقعد عنده قد ايه يعنى هتطول ولا فى ساعتها
مستنى رد الخبراء على المشكلة العويصة دى
اخوكم فى الله عمر من الاسكندرية
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس