الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 11:59 AM   #6
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: مشكلة عويصة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور مشاهدة المشاركة
التكلفة من 10 : 15 جنيه بالكثير
المهم انك تكون مركب جلبة جديدة و مزيتها
و المفروض انه يسلمها لك فى اليوم التالى
لكن ممكن تحاول معه انك تأخذها فى نفس اليوم
بالتوفيق
تمام شكرا جدا يااستاذ سرسور وانا مركبلها جلبة جديدة ومتزيتة هشوف انشاء الله النهاردة هروح بيها لفتح الله فرح محطة مصر واحاول اخدها منه النهاردة وانشاء الله يتم الموضوع على خير
متشكر ثانى مرة للافادة يااستاذ سرسور
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس