اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور
التكلفة من 10 : 15 جنيه بالكثير
المهم انك تكون مركب جلبة جديدة و مزيتها
و المفروض انه يسلمها لك فى اليوم التالى
لكن ممكن تحاول معه انك تأخذها فى نفس اليوم
بالتوفيق
|
تمام شكرا جدا يااستاذ سرسور وانا مركبلها جلبة جديدة ومتزيتة هشوف انشاء الله النهاردة هروح بيها لفتح الله فرح محطة مصر واحاول اخدها منه النهاردة وانشاء الله يتم الموضوع على خير
متشكر ثانى مرة للافادة يااستاذ سرسور