الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 12:12 PM   #7
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: مشكلة عويصة

ان شاء الله
المسأله بسيطة ليست عويصة كما تراها
الفكرة انك لكى تركب السوستة بنفسك بدون منجلة
يجب ان تكون مستعد ببعض العدد
و تكون عضلات شوية لكى تستطيع ضغط السوستة
لان سوستة الرمسيس صعوبتها فى القلاووز عند التركيب
بلغنا بالتطورات
بالتوفيق
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس