الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 12:15 PM   #8
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: مشكلة عويصة

تمام هيا مشكلتها كلها كانت فى القلاوظ وجيت قفلت عليهاا للاخر بس معرفتش اركب القلاوظ وكمان لما جيت افكها القلاوظ طلع من غير ما الفه خالص
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس