الموضوع
:
مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
12-03-13, 12:15 PM
#
8
omarmagic
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى:
17
رد: مشكلة عويصة
تمام هيا مشكلتها كلها كانت فى القلاوظ وجيت قفلت عليهاا للاخر بس معرفتش اركب القلاوظ وكمان لما جيت افكها القلاوظ طلع من غير ما الفه خالص
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى omarmagic
البحث عن كل مشاركات omarmagic