الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-13, 12:24 PM   #10
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: مشكلة عويصة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور مشاهدة المشاركة
هل تقصد انك ركبت السوستة الجديدة الى آخر القلاووز ثم فكت منك
لا يافندم انا ركبت السوستة الجديدة وزنقتها من جوا من السوستة نفسها بمفك رفيع لكى اركب القلاوظ لقيت السوستة كسرت المفك وكانت هطنطر فى وشى بس الحمد لله ربنا سترها بخربوش بسيط
وانا من ساعتها اتعقدت من فك السلاح
علشان كدة هروح بيها لمحل سلاح يفكها وربنا يسترها
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس