اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور
هل تقصد انك ركبت السوستة الجديدة الى آخر القلاووز ثم فكت منك
|
لا يافندم انا ركبت السوستة الجديدة وزنقتها من جوا من السوستة نفسها بمفك رفيع لكى اركب القلاوظ لقيت السوستة كسرت المفك وكانت هطنطر فى وشى بس الحمد لله ربنا سترها بخربوش بسيط
وانا من ساعتها اتعقدت من فك السلاح
علشان كدة هروح بيها لمحل سلاح يفكها وربنا يسترها