الموضوع
:
مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
12-03-15, 02:36 PM
#
15
amr naser
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: damietta
المشاركات: 763
معدل تقييم المستوى:
9
رد: مشكلة عويصة
بص يا باشا امسك مفك فى ايدك ودخل المفك فى الفاتحه الى فوق بتاعه الصاموله القلوظ عشان تبقى متحكم فىها يعنى ماسك المفك والقلاوظ مع بعض وبعدين اضغط جامد ولفالمفك وهو هيبرط القلاوظ ارجو اكون افدتك
__________________
amr2006_2007942000@yahoo.com
اموت
محبوبا
خير
لي
من
أن
أعيش
مكروه
ا
amr naser
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى amr naser
البحث عن كل مشاركات amr naser