اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr naser
بص يا باشا امسك مفك فى ايدك ودخل المفك فى الفاتحه الى فوق بتاعه الصاموله القلوظ عشان تبقى متحكم فىها يعنى ماسك المفك والقلاوظ مع بعض وبعدين اضغط جامد ولفالمفك وهو هيبرط القلاوظ ارجو اكون افدتك
|
اولا شكرا ياباشا على مرورك وعلى المعلومة
انا عملت كدة والله برضه منفعش جربت كل حاجة شكلى هركيها من الشباك
هههههههههههههههههه