الموضوع: مشكلة عويصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-15, 05:49 PM   #16
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: مشكلة عويصة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr naser مشاهدة المشاركة
بص يا باشا امسك مفك فى ايدك ودخل المفك فى الفاتحه الى فوق بتاعه الصاموله القلوظ عشان تبقى متحكم فىها يعنى ماسك المفك والقلاوظ مع بعض وبعدين اضغط جامد ولفالمفك وهو هيبرط القلاوظ ارجو اكون افدتك
اولا شكرا ياباشا على مرورك وعلى المعلومة
انا عملت كدة والله برضه منفعش جربت كل حاجة شكلى هركيها من الشباك
هههههههههههههههههه
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس