اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic
ساكن فى العجمى ياكبير
|
انا فاكر ان حضرتك من العجمى بس حبيت أتأكد.
فى سوق الدخيلة قبل فهمى بتاع السندوتشات (معروف جدا هناك) فى محل بتاع الوزيرى لأدوات الصيد والبنادق (جنب الفرن مباشرة) صاحب المحل اسمه عمرو وهو شخص محترم جدا ممكن يعملك كل المطلوب فى البندقية. ولو حضرتك تحب انا ممكن اروح مع حضرتك لأنه يعرفنى كويس وحيعمل احسن واجب معاك.