اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
انا فاكر ان حضرتك من العجمى بس حبيت أتأكد.
فى سوق الدخيلة قبل فهمى بتاع السندوتشات (معروف جدا هناك) فى محل بتاع الوزيرى لأدوات الصيد والبنادق (جنب الفرن مباشرة) صاحب المحل اسمه عمرو وهو شخص محترم جدا ممكن يعملك كل المطلوب فى البندقية. ولو حضرتك تحب انا ممكن اروح مع حضرتك لأنه يعرفنى كويس وحيعمل احسن واجب معاك.
|
انا عارف الوزيرى وكنت بتعامل مع والده قبل مايتوفى بس عمرو ده كل مااروح اسئله على حاجة الاقيه قاعد على اللاب وحاطط الهند فرى ومبيديش للواحد وش كدة كانه مش عايز يبيع وبيتنك على الناس
انا ان شاء الله هنزل بيها لورشة فتح الله يظبطهالى
وشكرا يااستاذ عادل