عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-21, 08:14 PM   #46
د/ محمد محمود
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
د/ محمد محمود مستواه غير معروف
افتراضي رد: رمسيس مموهه للبيع

ههههههههه لا والله ما أخدتش فكرة وحشة ولا حاجة ...

أصل أنا مش مستعجل لأني مش هاستخدمها غير في الاجازة ... وقلت الفترة دي أتفرج ع المنتدى وآخد فكرة ..

وبصراحة كلام الناس وشكرهم في البندقية دي شدني ليها قلت أجرب حظي .. كلمتك وصليت استخارة .. وسبحان الله رديت عليا على طول ... يبقى خير إن شاء الله ..

وأنا بروح الشرقية كل أسبوعين .. وعلشان الموضوع جاء فجأة زي ما قلت فماكنتش عامل حسابي السفرية دي ...

المهم أني تشرفت بمعرفتك .. وإن شاء الله لما نتقابل عايزك تشرح لي كل حاجة بالتفصيل عن التعامل مع البنادق لأني لسة جديد .. وإن شاء الله عما قريب ربنا يفرج عنك كربك وهمك ..

لكن كان في مشكلة خايف منها ... هو طول البندقية قد إيه ؟؟ وينفع الجزء الأمامي ينثني وأحطها في شنطة سفر طولها نص متر وعرضها بتاع 40 سم كده كده ولا لأ ..
لأني مش هينفع أدخل المدينة الجامعية أو أركب القطر وأنا مروح وأنا ماسك بندقية .... هيفتكروني بلطجي

إيه رأيك في حل المشكلة دي ؟؟
د/ محمد محمود غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس