عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-21, 10:39 PM   #14
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: cold steel Winter Parking Lot Sale 2011

ههههههههههههههههههههه هناك بياخدو بالكبشه ياعم دي لو اتباعت في مصر هنشتري 1 بالعفيه كله عايز يكسب والي بيكسب بيكسب مبالغ ماهوله يعني جايبها مثلا ب60 جنيه من بره هيبيعها ب300 جنيه
قول هتعدي جمارك والكلام ده كله وكله كله هتخلص من بره علي 100 جنيه بالكتير هتتباع هنا ب300 200 مكسب 100 جنيه او 200 جنيه كتير برده الواحد مش هيقدر يشتري 1 بالعفيه والحاجه جميله وحلوه بس الي معاه بقي وتقبل مروري بس حجات روعه الصراحه شكرااا
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس