الموضوع: أستفسارات
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-27, 03:51 AM   #1
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي أستفسارات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته خبراء المنتدى
كنت طمعان فى انى اعرف شويه استفسارات من اخواتى خبراء المنتدى
1.انهى أعلى فى الصوت الطلقه الحى ولا الصوت وهل الاعلى بيبقى بقارق ملحوظ وكبير ام لا ام متساوين تقريبا
2.بالنسبه للبنادق الخرطوش والاسلحه الناريه مدى الطلقه متوقف على نوع الطلقات ام نوع السلاح
3.فى حاله تعبئه فارغ الطلقات الحى تصبح بنفس دقه الجديد ام لا
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس