الموضوع
:
Nokia 5530 XpressMusic للبيع او البدل
عرض مشاركة واحدة
12-04-04, 04:36 AM
#
16
bedreamer
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: بورسعيد
المشاركات: 265
معدل تقييم المستوى:
12
Re: Nokia 5530 XpressMusic للبيع او البدل
الجهاز ده معايا كنت شاريه ب 1850ج
ممتاز وشغال معايا بقالو سنتين مقالش لاء بالتوفيق للبايع والمشترى
__________________
اللسان ليس عظاماً .. لكنه يكسر العظام
bedreamer
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى bedreamer
البحث عن كل مشاركات bedreamer