عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 10-11-12, 02:28 AM   #20
the.desrt sniper
صياد جديد
 
الصورة الرمزية the.desrt sniper
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: Egypt . Dubai
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 6
the.desrt sniper مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا عاوز اشترى بندقيى بام21 صينى عند مين وبكام؟

التركى من وجهة نظرى يكسب ... لان الصينى صينى .............بيفكر بالصينى هاهاا
__________________
ســــــــــــــــــــبحان...اللـــــــ وبـــحمده ـــــــــــــــــــــــــــــه
the.desrt sniper غير متواجد حالياً