رد: هل تعلم ؟
الصراصير هيا الى بتقرف منناا !!!!!
يا راجل قول كلام غير دة
انا بعد كدة لو شوفت صرصار امسح ايديا فية عشان يحس احنا بنحس باية لما بنشوفة ههههههههههه
و على فكرة مش الانسان الوحيد الى بينام على ظهرة
انا القطة بتاعتى بتنام على ظهرها هههههههههههههههههههههه
معلومات جميلة و تسلم ايدك يا باشا
بالنسة للتقيم ما باليد حيلة واللهى
|