اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
الصراصير هيا الى بتقرف منناا !!!!!
يا راجل قول كلام غير دة
انا بعد كدة لو شوفت صرصار امسح ايديا فية عشان يحس احنا بنحس باية لما بنشوفة ههههههههههه
و على فكرة مش الانسان الوحيد الى بينام على ظهرة
انا القطة بتاعتى بتنام على ظهرها هههههههههههههههههههههه
معلومات جميلة و تسلم ايدك يا باشا
بالنسة للتقيم ما باليد حيلة واللهى
|
تسلم يا باشا بس ليه في زمتك تقيمين كده أنا ما بنساش ههههههههه