الموضوع
:
سلاح الى روسى
عرض مشاركة واحدة
12-04-29, 03:57 PM
#
7
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى:
41
رد: سلاح الى روسى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido
انت زي الفل اساحبي ههههههههههههههههه
مش معقول اسديقى ايه الى بيحسل ده!! معئول كدسة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:confused:
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hesham[MaFya]a
البحث عن كل مشاركات hesham[MaFya]a