ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
السلام عليكم ورحمة الله ... انهاردة واحد بدوي عجوز اوي طلعلي ويبلي عتيقة من عندو عتلة مش كسر سوستتها مكسورة و العتلة منفصلة من ناحية السوستة ...السؤال بقي...الويبلي دي فيها أمل تتصلح و سوستتها تبقي موجودة علما بأني من الاسكندرية.. انا فكرت ابدل الكرال الجديدة بتاعتي بالويبلي بتاعتو .. و مين ممكن يصلحها ؟
|