عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-04-29, 07:56 PM   #1
Mo'''men
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mo'''men
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6
Mo'''men مستواه غير معروف
افتراضي ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

السلام عليكم ورحمة الله ... انهاردة واحد بدوي عجوز اوي طلعلي ويبلي عتيقة من عندو عتلة مش كسر سوستتها مكسورة و العتلة منفصلة من ناحية السوستة ...السؤال بقي...الويبلي دي فيها أمل تتصلح و سوستتها تبقي موجودة علما بأني من الاسكندرية.. انا فكرت ابدل الكرال الجديدة بتاعتي بالويبلي بتاعتو .. و مين ممكن يصلحها ؟
Mo'''men غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس