رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى
هى تتصلح ولا فعلا خرده
وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها
ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم
محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان
تحياتى
|
+++++++++++++++++++++1
__________________
م.أحمد مصطفى
{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
|