الموضوع
:
ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
عرض مشاركة واحدة
12-04-29, 08:56 PM
#
4
حاتم يحى
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى:
0
رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
انا ديما بحب المثل الى بيقول لو كان فيها الخير مكنش رماها الطير وعصفور باليد خير من الف على الشجرة
حاتم يحى
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات حاتم يحى