عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-04-29, 08:56 PM   #4
حاتم يحى
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 0
حاتم يحى مستواه غير معروفحاتم يحى مستواه غير معروف
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

انا ديما بحب المثل الى بيقول لو كان فيها الخير مكنش رماها الطير وعصفور باليد خير من الف على الشجرة
حاتم يحى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس