رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
مع احترامى الشديد للويبلى بكل موديلاتة لاكنى مع رائى عادل باشا
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن
يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني
يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ
|